Gå til innhold
Arkivverket

[#21866] Kirsten Hansdatter f.1793, Alstahaug, uekte barn, far?


Gjest May Olden
 Del

Recommended Posts

Gjest May Olden

Kirsten Hansdatter f. 1793 finner jeg på Alteren, Alstadhaug i 1801. Mor: Lisabeth Andersdatter 30 år gift med Johannes Norman Balzersen 23 år. De har datteren Karen 2 år sammen. Hvem er Kirstens far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest May Olden

flytter denne opp, i håp om at noen har tilgang til kirkebok eller skifteprotokoll. Moren er altså gift på nytt i 1801 og har en datter med sin nye mann. Far til Kirsten er vel da død mellom 1793 og 1799. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per M. Bernhardsen

Kanskje litt på siden... Johannes Norman Baltzersen, f. 11.02.1776 på Blomsøy. Hans foreldre var Baltzer Larsen og Ingeborg Israelsdatter - de ble viet i Buksnes Kirke i Lofoten den 5.10.1773. Ingeborgs foreldre er Israel Jacobsen og Annichen Edisdatter på Gjerstad i Buksnes (hun er av Schøning-slekt).Per Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg beklager at jeg ikke har sett denne før. Dessverre får jeg ikke slått opp i noe kirkebok og skiftebøker før tidligst torsdag. Det er synd jeg ikke visste det i dag, for jeg har nettopp kommet fra biblioteket i Sandnessjøen. Har selv aner i Alteren i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.