Gå til innhold
Arkivverket

[#21907] Herø, Møre og Romsdal, Jetmund Andersen Håvold og Eli Torgeirsdatter


Gjest May Olden
 Del

Recommended Posts

Gjest May Olden

Jetmund Andersen Håvold f. 1771 og Eli Torgeirsdatter f. 1766 finner jeg FT 1801 på gården Møchelbust i Herøe MR. De hadde barna Anders f. 1809 og (Seseli) Guri 1807. Noen som vet foreldrene til Jetmund og Eli? Har etterkommere på barna deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På FS finner jeg Jetmund Andersen døpt. 14-6-1772 i Volda og gift 5-1-1800 samme sted med Eli. Far er Anders Haavold, det kan stemme med denne Anders Lenke Eli døpes 29-3-1767 i Volda med far Torger Aam som gifter seg 28-12-1742 i Volda med Randi Olsdtr. Alt med forbehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei May!Jeg har Jetmund og Eli i min slektsdatabase og aner flere slektsledd bakover. Dersom du er interesert, kan jeg gi deg en liste på e-post.Mvh. Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Olden

may.olden@c2i.net er min adresse. Vil sette stor pris på hjelp. Jetmund og Eli er mine 3-tipp. Kanskje jeg kan hjelpe deg med etterslekt.May

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.