Gå til innhold
Arkivverket

[#21928] Forfædre til Mathias Olsen, f. 27.12.1834 Østre Toten


Gjest Randi Overgaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Overgaard

I 1900-telling for Kristiania finder jeg mine oldeforældre Mathias og Marie Olsen samt deres to døtre Ragna samt Magda, bosat Sørligaden 49. Mathias oplyses at være født i Østre Toten 1834/37.For at finde ud at ret fødselsår indkøbt mikrokort fra Norge, gennemgået disse og ved hjælp af udelukkelsesmetoden fundet een Mathias som kunne passe: Mathias, født 27.12.1834, og døbt 29. marts 1835. Søn af Ole Engebritsen og Marie Evensd.Kender nogen deres forfædre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Forsøk denne adressen! http://slektshistorielaget.no/ Legg igjen en etterlysning. Angjeldende fødselsår er desverre ikke digitalisert enda; men Gjøvik Og Toten Slekthistorielag har et fantastisk arkiv. Kanskje noen ser etter for deg......Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Overgaard

Hej Tor, nej jeg havde ikke set det. Kom lige forbi Digitalarkivet og ville se hvad som ellers kunne være at læse. Det var vældig fint at finde så mange oplysninger fra Gjøvik & Toten Slekshistorielag!Min mormor fortalte ikke så meget om sin fars slægt fra Toten. Han døde da hun var ganske ung. Så hvert skridt frem er ukendt land. Jeg har hørt hende fortælle mere om hendes mors slægt fra Gran. Hilsen Randi Overgaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.