Gå til innhold
Arkivverket

[#21942] Hjelp igjen med # 21917


Gjest Bjørg Little
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Little

Jeg tar et dypt pust, og ber om hjelp igjen. Jeg har enda ikke sent e-mail til Statsarkivet, og nå kommer jeg med et dumpt spørsmål. Det er vel ikke gratis når man ber om hjelp fra de. Hvordan orner det seg når man ikke bor i Norge? Igjen, tusen takk for hjelpen. Hilsen, Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Hei! Jeg har vært i kontakt med tre Statsarkiv og ikke blitt bedt om å betale noe som helst. Jeg har tildels fått kort informasjon i et brev, men også fått kopier av f.eks. skifte.Men jeg har fått beskjed om at de ikke kan utføre tidkrevende undersøkelser og at man da må kontakte en profesjonell slektsgransker mot betaling. I tillegg har de gitt navn og adresse til noen slektsgranskere.Du kan jo f.eks. skrive i din forespørsel at dersom det koster noe, har du en beløpsgrense. Lykke til! Hilsen Gry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Little

Hei Gry! Tusen takk for hjelpen! Nå skal jeg ta mot og skrive til de. Igjen, takk. Hilsen, Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Little

Tusen takk till Gry og Anne Lene. Nå er brevet sent, så jeg er spent på hva de sier! Hilsen, Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.