Gå til innhold
Arkivverket

[#22002] Bolette Kristine Larsdtr. f. 1839 på Hidra ved Flekkefjord


Gjest Tone Tjensvold Barstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Jeg har fått en forespørsel fra USA om det er mulig å finne ut noe om forfedre eller søsken/etterkommere til søsken tilBolette Kristine Larsdtr. f. 5. januar 1839 på Hidra ved Flekkefjord død 1920 i Minesota,USA. Hun ble gift i 1863 med Sven Berentsen f. 1835 død i Minesota 1921.Far til Bolette Kristine skal ha vært Lars Beer Larsen på Hidra ved Flekkefjord.Er det noen som kan hjelpe med opplysninger? mvh Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På Fam.search finner jeg Bolette Kristine med foreldre Lars Beer Larsen og Berte Cathrine Barnsdtr. I 1865 finner jeg en Berte som enke,Lenkemuligens er Ingeborg Bolette sin søster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Helge Trelsgård

Jeg har ganske utfyllende informasjon om Bolette Kristine Larsdatters foreldre og forfedre. Hun var født 5/1 1839 på gården Mønstremyr i Hidra sogn. Send meg en e-mail (jan@eikmail.com) så skal jeg sende deg det jeg har av opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Søsken å finne på Familysearch:JACOB JOHAN Christening: 12 MAR 1826 Hidra, Vest-Agder, Father: LARS BEHR LARSEN Mother: BIRTHE CATHRINE BERNSDRLARINE BERTHINE Christening: 04 JAN 1829 Hidra, Vest-Agder, Father: LARS BÆHR LARSEN Mother: BIRTHE CATHRINE BERNTHSDRBIRGITTE MARIA Christening: 10 JUN 1832 Hidra, Vest-Agder, Father: LARS BEER LARSEN Mother: BERTHE CATHRINE BERNSDRINGEBORG Christening: 18 OCT 1835 Hidra, Vest-Agder, Father: LARS BEER LARSEN Mother: BERTHE CATRINE BÆRNSDRBOLETTE CHRISTINE LARSEN Christening: 20 JAN 1839 Hidra, Vest-Agder, Norway Father: LARS BEER LARSEN Mother: BERTHE CATHRINE BÆRNSDRLISE BERTINE Christening: 05 FEB 1843 Nes, Vest-Agder, Father: LARS BEER LARSEN Mother: BIRTE CATRINE BERNTSDRANNE JØRGINE Christening: 08 FEB 1846 Nes, Vest-Agder, Father: LARS BEER LARSEN Mother: BIRTE CATRINE BERNTSDRJakob Johan i 1865: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.