Gå til innhold
Arkivverket

[#22083] Hadsel 1874 - Anna Birgitte Larsdatter, født i 1847 - Erik Ingebrigtsen


Gjest Gry Axelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gry Axelsen

Jeg leter etter anene til Anna Birgitte Larsdatter som bodde i Eidsfjord, Hadsel kommune i 1874. Hun fikk en sønn, Mathias Leonard Andersen i 1874 med Anders Fredrik Mathisen (Madsen) Reingjeter fra Wilhelmina. I kirkeboka står det at de giftet seg ti månder etter Mathias sin fødsel. Muligens dør hun før 1881 fordi Anders Fredrik Mathiasen gifter seg på nytt i Terna i Sverige dette året. Mathias vokser opp hos Erik Ingebrigtsen på Hadsel. Det står at han også forsørger gutten og dekker alle utgifter. Jeg går ut fra at han da må være en nær slektning. Er det noen som kjenner Anna Birgitte sine aner bakover. Mathias Leonard Andersen giftet seg med Mathilde Angell, de er mine oldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.