Gå til innhold
Arkivverket

[#22134] Inger Tovsdatter og Martin Nordlie


Gjest Elin Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Elin Olsen

Disse fikk en datter f. 12.06.62 i Kongsberg.: Martine Marie Martinsdatter. Finner ikke ut hvem disse to var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Har du funnet dem i 1865 tellingen ? Martin Nordlie - har det med Nordlie gård i Hole, Buskerud å gjøre ? LenkeHar du noen andre navn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elion Olsen

I kirkebok under datters fødsel står det at han er fra kristiania. Ungkar og kjøpmand. Jeg finner de ikke i 1865 tellinga. De var ikke gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Finner heller ikke familien på FT 1865. Det nærmeste jeg kommer, har jeg funnet på familysearc:Martine Marie Mortensen, døpt 17 august 1862 Kongsberg. Far: Martin Nordlie Mor: Inger ThovsdrMen dette hadde du kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg vet jo at du hadde dette da. Men ser du at hun her ble kalt Mortensen og ikke Martinsen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Family Search: IGI: Ingeri Tovsen Tvedten f. 31.07.1837. VRI: Ingeri Thovsdatter f. 31.07.1837. Begge steder Heddal, Telemark. Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.