Gå til innhold
Arkivverket

[#22198] Lovise Ludvigsd. Hartman og Karl Johan Johanssen


Gjest Unni Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Knudsen

Hei, er det noen som sitter inne med opplysninger om foreldrene til Karl Johan Johannesen (Olaussen)?? f. Ca 1873. Han giftet seg med Lovise Ludvigsdatter Hartman f.1877. Vielse 11 nov 1897 i Skoger, Drammen. (Lovise søster til min oldemor) (Har ikke fått bekreftet denne vielsen, og har derfor heller ikke hans far, som da vil stå i vielsen. Det jeg har av opplysninger som jeg ikke er sikker på er: Foreldere; Johannes Lauritsen Carlsen Nordgren?? og Berte Oline Torkildsdatter?? Stavanger??. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Mvh. Unni Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Se på innlegg nr 17840. innlegg 28. Person nr 7. Står karl sitt etternavn som du trenger. Er vår slekt. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Hei Hanne og takk for svaret. Har veldig mye av slekta til kona til Karl,(Lovise Ludvigsdatter) ser at de er slekta de, mener du Lovise eller Karl. Isåfall hvis det er han så har du kanskje mer opplysninger jeg kan få av deg. Søsteren til Lovise, Fredrikke Martine g,m Elias Heine. Hans familie er jeg også veldig intressert i å vite mer om. Det jeg har er jeg ikke sikker på om er riktig. (Elias Vilhelmsen Heine (Høine)? f, 1877. Død, Apr 1965 i North Dakota. Hans foreldere, Wilhelm Eliasen ? (Palm)? og Marie Fredriksdatter? Her ble det mange ? Vet at de emigrerte til Amerika. Mvh Unni Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.