Gå til innhold
Arkivverket

[#22204] Syvert Martin Sjulsen: har han etterslekt i dag?


Gjest Hans Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Syvert Martin Sjulsen, som er en yngre bror av min oldemor, ble født på plassen Orebråten i Hem sogn i Lardal, Vestfold, 16.02.1856. Han ble gift i Hem kirke 31. august 1882 med Olette Nelia Hansdatter. Hun var datter av Hans Olsen Akerholt og Ellen Louise Nilsdatter Hem, og hun ble født på en plass under Øvre Hem i 1862. De to fikk 11 barn i årene 1882 til 1910: Hans, Marthe, Elen Louise, Olaf Sigvald, Hilda, Thorvald, Ole, Einar, Einar, Harald og Arne.Jeg kjenner til, fra bygdebøker, at minst 3 av denne barneflokken ble gift og fikk barn, og vil være takknemlig for hjelp til å komme i kontakt med noen av deres eventuelle etterkommere. Ta gjerne en telefon: 35 51 09 09 eller 907 50 037, eller vennligst gi meg en adresse/telefon her i debattforumet.På forhånd takk. MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.