Gå til innhold
Arkivverket

[#22215] Ola Haldorsen,Alvdal


Gjest Elin Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Elin Jørgensen

Ola Haldorsen kommer fra Alvdal,han flyttet til sverige og giftet seg med Margreta.ho døde ung og de flyttet tilbake til norge.han var med og bygde opp folldal verk.de fekk iallefall en sønn Karl johan født 12.5.1887 sverige.kan noen hjelpe meg med ola haldorsen eller margreta vet ikke noe mer om de.På forhand takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Alvdal er full av Haldorsen, Haldorsson, Haldosson osv. Jeg kan fra min Alvdal-base foreslå: Ola Haldorsson Sjurdhus/Eggen/Sö'stu f.1847 i Alvdal Foreldre: Haldor Pedersen Eggen 1804- Kathrine Olsdtr. Flaten 1810- (barn er ukjent). Min venn Jan Erik Aas er forövrig eksperten på alt som gjelder Alvdal! Det kommer nok et ord fra ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin Jørgensen

det virker som det kan bli litt vanskelig og finne hva som er rett,sønnen Karl Johan vet jeg er født i Lillherdal Sverige og han flyttet tilbake til Norge og giftet seg i 1912,men kor vet e ikke heilt sekkert men tror det kan være i Harran(Grong) For dar kom barna hans ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.