Gå til innhold
Arkivverket

[#22264] Marie Elisabeth Møller fra Arendal? g.m. Lars Nielsen Nordstrøm f. 1806 Stavern


Gjest Ellen Marie Sandvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen Marie Sandvik

Leter etter Marie og hennes opphav.Jeg vet ikke når de giftet seg. Men trolig skjedde det i Arendal, jeg har ikke funnet giftermålet i Stavern. Det første barnet er født i Arendal.I følge familysearch fikk de 4 barn: Marie f. 1827 i Arendal, Jens Nicolai f. 1829 i Stavern, Sophie Elisabeth f. 1831 i Stavern og Niels Martinius f. 1833 i Froland.Jeg har funnet en mulig kandidat, men jeg trenger hjelp til å bekrefte at det er riktig person.Marie Elisabeth Jensdatter f. 1804 i Arendal (Familysearch). Foreldrene hennes er Jens Møller og Sophie Elisabeth Larsdatter Weyse [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10903.wc2&variabel=0&postnr=721&fulle=true&spraak=n>Lenke .Lars Nordstrøms foreldre var Niels Svendsen Nordstrøm f. ca 1766 og Marie Larsdatter f. ca. 1765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.