Gå til innhold
Arkivverket

[#22298] Svein Tore Dahl - hans bøker


Gjest Torgeir Kvalvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Kvalvaag

Dette er kanskje litt på siden av dette forumet, men skitt au: Hvor får jeg tak i Svein Tore Dahls bøker? Jeg vet støttegruppa er oppløst, men bøkene er vel ikke forsvunnet? Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Jeg lånte bøkene gjennom biblioteket her i Trondheim. Går ut fra at alle biblitek kan ordne fjernlån. Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Tillegg: Hvis du går inn på BIBSYS og søker på Svein Tore Dahl finner du hvem som har bøkene, ma. UBO. Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Johannessen

Her er litt om bøkene hans. LenkeForsøk å ta kontakt med Kåre Hasselberg som skrev en av bøkene sammen med Svein Tore Dahl. khass@online.noHan har visst en ny pågang.Embetsmenn i Nord-Norge 1537-1837', som er en utbygging av 'Embetsmenn i Nord-Norge i tiden 1536-1700'. Denne tar for også seg flere embeter, som byfogder, distriktskirurger (-leger), lagtingsskrivere, postmestere, skarprettere og tollere. Vil bli utgitt i løpet av 2003. Prisen vil bli ca.350-400 kr + porto. Bestilles fra forfatteren, khass@online.no. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Torgeir Kvalvaag

Fine geier - flott julepresang til meg selv... Ellers er vel dette nok et bevis på at enkelte av disse temaene lever sitt eget liv - heldigvis. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Det skal være 'Fine greier.'Må legge til at Kåre Hasselberg arbeider på ei bok 'Embetsmenn i Nord-Norge 1537-1837' som han regnet med å ha ferdig i løpet av året. Så vidt jeg kan se, 'konkurrerer' ikke den med Dahls bøker. Hilsen Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.