Gå til innhold
Arkivverket

[#22305] Oline Petersdtr. Ostnes, 10.06.1897 Austnes, Haramsøy, Haram - Foreldre ?


Gjest Ingmar Seth
 Del

Recommended Posts

Gjest Ingmar Seth

Hvem var foreldre til Oline, etter det eg veit så heitte faren Peter, mora heitte (antagelig) Anna Pedersdtr Ostnæs. Er det nokon som har muligheiter til å slå opp på fødselen/dåpen hennes og sjå kva som er lagt inn av opplysninger der. På forhånd takk.Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Kirkeboka for Haram:Født: 10/6 1897 Døpt: 18/7 1897Navn: OlinaForeldre: Ungkarl Petter Eliassen Humlen, f. 1869, og Pige Anna Petersd. Ostnæs, f. 1872Foreldrenes Bopæl: Aalesund (Petter), Mydske (Anna)Faddere: Karl M. Mydske, Ole M. Mydske, Marie A. Mydske, Marie O. Mydske, Marie O. OstnæsAnmærkninger: Anmælder Ole Mydske, Gaardbr. (altså den som meldte fra om fødselen)Som du ser, er det i alle fall i kirkeboka brukt navna Olina, Anna, Petter - ikke de kanskje mer 'prestelige' Oline, Anne, PeterMed vennlig hilsen fra Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Takk til Carsten og Gunnar for opplysninger. Denne Anna var ein 'vidløftig' dame, 07.10.1893 fekk hun ein datter, Gina Ragna, med ein Andreas Sivertsen Kalvø, då er det oppgitt at hun (Anna) var fødd i 1870.I 1905 fekk hun ein son, Harald Ostnes, fødselsdato ukjent.Er det nokon som har tilgang til kirkebøker for Haram i det aktuelle tidsrommet som kan sjekke kva som er innført i forbindelse med dåpen på desse personer.For ordens skyld kan eg nevne at denne Anna Peder/Petersdtr er min oldemor. Oline/Olina var min bestemor.På forhand takk for alle opplysninger.Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Hei, har funnet Petter Eliassen Humlen, Lenke trur eg, men finner ikkje noko meire om foreldra hans, er det nokon som har noko opplysninger om desse ?Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

a. Anna Petersdtr. Ostnes:Kyrkjeboka for Haram har ei einaste Anna Ostnes som vart fødd i tidsrommet 1869-1872. Det er Anna Regine, fødd 26. september og døypt 24. november 1872. Ho vart fødd utanfor ekteskap, og foreldre var den 27 år gamle drengen Peter Henningsen Nedregaard og den 24 år gamle 'Pige' Oline Hansdtr. Ostnæs. Fadrar var: Hans Martinussen, Ole Jensen, Kristoffer Hanssen, Jertru Olsd., Marta Mortensd. - alle Ostnæs.2. Gina Ragna:Kyrkjeboka for Haram syner at Gina Ragna vart fødd utanfor ekteskap 7. oktober og døypt 26. november 1893. Foreldra var 'Pige' Anna Petersd. Ostnes (no skrive med e i Ostnes), fødd 1872 og busett på Ostnes, og 'Ungkar' Andreas Sivertsen Kalvø, fødd 1870 og busett i Borgund. Fadrar var Kristoffer H. Ostnes, Ole P. Pedersen Ostnes, Severine Petersd. Ostnes, Sofie Jakobsd. Ostnes, Severine Hansd. Ostnes.3. Harald Ostnes:Mikrofilmane som høgskulebiblioteket i Volda har, går ikkje så langt fram som til 1905. Men det er mogleg at dei finst på folkebiblioteket i Ålesund.4. Peter Eliassen Humlen:Den einaste aktuelle i kyrkjeboka for Borgund, er han som du fann. Eg tek med dei fullstendige opplysningane, fordi fadrane kanskje kan hjelpe deg å nøste trådane bakover. Peter Frantz Olai vart som nemnt fødd 30. desember 1869. Han vart døypt 17. april 1870, og familien budde på Buholmstranda. Fadrar var: Peter Pedersen Humlen senior, Peder Pedersen Humlen junior, Severin Larsen Humlen, Berthe Rasmusdtr. Humlen, Anna Olavsdtr. Buholmstranden. - Berthe Rasmusdtr. Kongshaug og hennar andre ektemann Peter Pedersen Indrevik (frå Skodje) Humlen er nemnde s. 23 i Borgund og Giske bd. 3.5. Peter Henningsen Nedregård:Eg har ikkje funne han i dåpslistene i kyrkjeboka for Borgund i tidsrommet 1843-47 (han skulle vere 27 år i 1872). Men det er nok han som finst i Digitalarkivet, Døypte i Borgund 1816-1900: Peter Andreas, fødd 29.09. 1845. Foreldra er omtalte på s. 246 i Borgund og Giske, bd 2. Kyrkjebokdatabasane for Borgund i Digitalarkivet gjev fleire opplysningar om denne familien.På folkebiblioteket i Ålesund er det som nemnt ei etter måten stor samling med mikrofilmar av kyrkjebøker.Med venleg helsing frå Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Mange mange ganger takk til Gunnar Ellingsen for mange og gode opplysninger.Nå har eg noko å jobbe videre med.Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.