Gå til innhold
Arkivverket

[#22310] Slektsnavnet Bagge i Nordfjord


Gjest Tor Inge Tunsberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Inge Tunsberg

Min stamfar Helje Bagge var fut i Innvik i Nordfjord til ca 1525. Han skal ha blitt sendt dit av Oluf (Olav) Bagge i Rosendal som var væpnar og riksråd. Eg etterlyser evt. slektsband mellom desse to. Ei kjelde opplyser at ein Henrik Bagge skal vere far til Helje Bagge, men dette er ikkje stadfest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Rosendal eksisterte ikkje då. Det finst mykje skreve om Helje Bagge, som er ein sagnfigur og ikkje ein historisk person (ikkje nemnt i kjente dokument). Les Jakob Aaland: Innvik-Stryn II Gards- og Ættesoga, s 88ff (om garden Heggdal, der Baggeætta skal ha halde til sidan 1500-tallet). Eg trur ikkje det er meir å finne enn det som står å lese der. Kort sagt: Vi kjenner ikkje forfedrene til Helje Bagge og heller ikkje slektningar, andre enn dei mulig etterkommarane i Heggdal. ''Bagge'' var ellers ikkje noke slektsnamn i vår tyding i mellomalderen, heller eit tilnamn (på svensk tyder det rett og slett nordmann).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.