Gå til innhold
Arkivverket

[#22338] Kven var Jens Astrup (omkr 1800)?


Gjest Bård Gram Økland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bård Gram Økland

Hei,Eg har liggjande to handskrivne kongebrev til ein person med namn Jens Astrup. Eg lurer på om det er nokon som har biografiske opplysningar om han eller slekta hans. Det einaste eg veit har eg frå dokumenta (som ikkje er lett leselege). I det eldste dokumentet frå Chistian 7, datert den 11 nov 1778, er han nemnd som ”Kammer Raad”. I det andre dokumentet som er frå Frederik VI, datert 16 nov 1809, er han nemnd som ”General Krigs Kommisær”.Eg veit ikkje om han var norsk eller dansk men Astrup slekta fanst jo i begge landa. Eg tar i mot alle opplysningar med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det synes ikke å være noen norsk Jens Astrup i aktuell periode, mens 100 Aars Dødsfald i Danmark 1791-1890 nevner tre: Birkedommer Jens Astrup, død 27. mars 1795 i Permelille, Samsø, 51 år gammel, Justisraad Jens Astrup, død 19. februar 1808, 83 år gammel, og Skovridder Jens Astrup, død på Vilhelmsborg 3. august 1830, 64 år gammel.Men dersom begge brevene er til samme person, blir det vanskelig å peke ut noen av disse tre som den rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bård Gram Økland

Takk til Lange og Nedrebø for opplysningar.Eg har ein retting: Det eldste dokumentet (1778) er til kammerråd Jens Astrup på vegne av Justisråden. Det andre (frå 1809) er til Generalkrigskommisær Astrup og nemner ikkje førenamnet hans. Eg kan altså ikkje sei sikkert at det er den same Astrup som er nemnd i begge breva.Dokumenta er del av ein større samling kongebrev frå 1770-1840 åra og nokre amerikabrev. Dei vart teken med til Montana i USA av nokre slektningar av Astrup då dei utvandra. Det skal ha vore omkring år 1900.mvh Bård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.