Gå til innhold
Arkivverket

[#22344] Hva har skjedd med tema 22156


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Myhre

Det har flyttet seg som normalt men feilen er at når en peker på temaet så kommer ikke litt av siste svar opp slik det vanligvis gjør, den finurlige greia der har hengt seg opp på svar nr, 33 av over 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er samd i at det er rart. Men inntil vidare rekar eg det som noko einmaliges som eg ikkje kjem til å undersøkja nærare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Vel, det er mer enn 3 døgn siden jeg spurte, og det var faktisk 'feil i hovudløkka' i flere 10-minutter...men, nå er alt fryd og gammen, og alle kan slappe av....Jeg snakker ikke om 'siste svar', men at det faktisk ikke gikk an å komme inn på temaet i det hele tatt.Nå er det sikkert greit, jeg har ikke mer å legge til der p.t. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur nok problem låg hos deg, sidan me ikkje har vølt noko. Og tydlegvis kom du inn nokre minuttar seinare, sidan du har eit innlegg i debatten datert 13 minuttar etter innlegget i denne debatten. Det er slikt som skjer. Nettlesarar går i surr og sender feil informasjon til servaren som så ikkje forstår noko. Og sneder feilmeldng attende. Omstart plar hjelpa.Så litt folkeopplysning Ver snilll å spesifiser kva som er galt. 'Noe rart?' er ikkje enkelt å forstå seg på. Det er greitt nok når alle får same feilen. Men elles fører det til at me rotar rundt og prøver finna noko som er gale, utan å lukkast. Dermed blir det gjerne ikkje svart med det same heller; me har gjerne planer å venda attende til problemet. Det er også svært greitt å gjera som mange gjer; å leggja inn kontrabeskjed når ting seinare oppfører seg slik det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.