Gå til innhold
Arkivverket

[#22354] Augusta Olsen Karsrud, Østre Toten


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om Augusta Olsen Karsrud fra Østre Toten? Hun er født i 1865 og døde 31/2 1922. Søsken og forfedre er av interesse. Mvh Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Det stemmer med den første lenken. Jeg vet godt hvem hun var gift med, og familien etter det, men det er hennes forfedre som er vanskelig å oppdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Fant dette på F. S.: AUGUSTA OLSEN Female Event(s): Birth: 20 AUG 1865 Christening: 12 NOV 1865,Trysil, Hedmark, Norway Parents: Father: OLE PERSEN og Mother: GJERTRUD JENSDR..og denne (mest trolig / riktig) AUGUSTA OLSDR Female Event(s): Birth: ? , Christening: 12 NOV 1865 Vestre Toten, Oppland, Norway Parents: Father: OLE PEDERSEN Mother: KARINE CHRISTIANSDR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Vi skal nok holde oss til Oppland, og det kan gjerne være den Augusta Olsdatter som du refererer til. Men i FT for 1900 har hun oppgitt Østre Toten krets som fødested. Vet at det var andre grenser den gangenMVH Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Prøv denne siden: slektshistorielaget.no Jeg fant Augusta der i 1875, da bosatt på Vestre Toten. Forklaringa ligger nok i at hun er født på Kolbu, som har gått litt imellom østre og vestre Toten gjennom tida. mvh Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.