Gå til innhold
Arkivverket

[#22369] Karl Andreas Eidsvig - f 1819, Ringstad, Stranda i M&R


Gjest Trond Torstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Torstensen

Min oldefar Karl Andreas Eidsvik, f. Ringstad i Nordalen pr. gjeld (nå Stranda) i 1819. Flyttet til Skodje og Vatne (Eidsvik) ca 1840. G. 1850 med Karen Nilsdtr Reiakvam (Skodje). Noen som har bygdebok fra Stranda som kan fortelle noe om Karls foreldre eller slekt på Ringstad? Se også min Slektsbase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Stranda - Bygdebok 3, Ættebok, ny utgave, Bind A, Busette i Stranda og Liabygda, Stranda Sogelag 1996, ISBN 82-91579-01-6.På side 427, Ringstad GNR. 52. Lasse Serkvids. Rødset (1780-1835) gift 1826 ??? Solveig Arnesdtr Ringstad (1780-1854)er oppgitt som foreldre til Karl Andreas, fødd 1819. Også ein son, Kristian (1808-1810)Denne boka er det berre å låne inn til ditt lokale bibliotek, her vil du finne masse om dine forfedre. Ein kjapp titt viser at du vil finne mykje her.Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove Langlo

Skal ein tru Stranda bygdebok III frå 1964, så er far til Karl Andreas Andreas Knuts. Hessen, Borgund medan far til broren Kristian er Knut Kristoffersen , Almås, Stordal. begge brørne har altså mora fått før ho vart gift. Lasse Serkvids. Rødset er altså ikkje far til Karl Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingmar Seth

Ove, det står det i utgava frå 1996 også, nokre fotnoter som eg oversåg i farta :-( Då stemmer det nok også at dei gifta seg i 1826, noko som eg sette spørsmåltegn ved. Beklager rotet frå min sideMen, aner til Solveig Arnesdtr Ringstad kan framleis finnast i denne boka. ;-)Mvh Ingmar Seth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove Langlo

Ja, dei(Solveig og Lasse)er oppgitte som gifte i 1826. Far til Solveig er Arne Halkjellsson Ringstad (1758-1844),og mora er Karen Samuelsdotter Fjørstad (1754-1838). Slekta til Arne kan følgjast tilbake til Tore Halkjellsson Ringstad (1580-1659)(Ola-garden). Også morsslekta til Solveig kan følgjast eit stykke tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Hei, Om du sender meg en mail så skal jeg sende deg det jeg har på denne familien. Arne og Karen Ringstad, og denne slekten har jeg blant mine aner også. Min adresse er : hheen@c2i.net Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.