Gå til innhold
Arkivverket

[#22385] 12.04.1889 aker akershus, axel wilhelm hansen


Gjest karin langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest karin langaard

axel wilhelm hansen, født aker akershus 12.04.1889. sønn av ludvik (ludvig ?)hansen sagmester fra nesodden . ludvik døde ca 1957. aksel hadde søsnene valborg født 1891, oscar fredrik født 1895 død 1918 og juul paul født 20.03.1899 også død 1918.det jeg er på jakt etter nå er axels foreldre og forfedre og søsken til axels foreldre.mvh karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karin langaard

Takker for det, men så langt har jeg kommet. Synes det er vanskelig å finne lengre tilbake på ludvik og anne helene.karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Her er Ludvig Hansen / Johansen (født 1861) i folketellingen 1875 sammen med bestemoren Lene Jensdatter: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f70216&variabel=0&postnr=557&fulle=true&spraak=n>LenkeOg her er Ludvig Hansen / Johansen (født 1861) hos bestemoren Lene Jensdatter i folketellingen 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Hei Karin!Nå har jeg jobbet litt med å finne frem forfedre av de forskjellige, om du vil maile meg så er adressen min: kasaglar@online.noNår jeg får mailen vil jeg sende deg slektstre med søsken og det hele!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.