Gå til innhold
Arkivverket

[#22434] Hvem er foreldra til Ingeborg Bertelsdatter Skjold frå Fana


Gjest Oddvar Tarberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddvar Tarberg

Ingeborg Bertelsdatter Skjold født 14.12.1880 Fana i Bergen hun giftet seg 1902 med Olav Pettersen Moltumyr f.21.10.1880. de var busatt på Moltustranda (Herøy) Ingebord døde 13.06.1965. det eg veit var at hun hadde en bror Nils Skjold han var eiger og leder av gamle travbanen på Fana. kan noen hjelpe meg med og finne ut hvem hennes foreldre var.Ingeborg var min sin mormor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Dette er vel hun på gården Skjold i 1900: LenkeDet er en Nils som driver Skjold-gården, men han er 50 år eldre en din Ingeborg... :-)//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Kan dette være broren? LenkePå LDS fant jeg en Nils Andreas BERTILSEN, født: 31 Jul 1872, døpt: 15 Sep 1872 Herdla, Hordaland Foreldre: Bertil NILSEN og Ingebor Gurine ANDREASDR//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Flesland

Klokkerbok for Birkeland sogn: Ingeborg Berntine, f. 14/12-1880, døpt 2/1-1881 'Pigen Ingeborg Larsdtr. opgiver som Barnefader Ungk. Bertel Østensen Kjellevold af Eivindvigs Prestegj. nu paa Nedsthun'. Hun er bosatt på Skjold og fødselsårene er oppgitt til 1855 og 1858.Og da er vel dette ham i 1900: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Tarberg

Takker for de opplysninger som jeg fikk fra dem. Kan de hjelpe meg videre, tar jeg gjerne kontakt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.