Gå til innhold
Arkivverket

[#22479] Lensefut i Sørum Akershus - Jan Tomassen Holst


Gjest Guro Reinhart
 Del

Recommended Posts

Gjest Guro Reinhart

Har noen linjene bakover for Jan Tomassen Holst født 1703, gift i Grue i Hedmark 22 mai 1728 med Marie Arnesdatter Kongshaug - datterdatter av sogneprest Anders Stensen Meldal? De 7 første barna er født i Grue, de 3 siste i Sørum. Jan Tomassen flyttet til Sørum rundt 1740, han døde på gården Nerdrum i Fet 1778.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Jeg drar fram denne igjen! Blir veldig glad for en liste med de 10 barna hans. Er spesielt opptatt av om det er en sønn Arne f ca 1734 og om opplysninger om ham. Familysearch har ham, men hva sier kirkebøkene for Grue? Den aktuelle boka er ikke digitalisert ennå, derfor prøver jeg her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guro Reinhart

Hei Vigdis. Arne er bror til min ane, men hvis du skriver din e-postadresse, så kan jeg scanne listen over barna og sende den til deg. Hilsen Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Guro har samlet enormt mye om denne familien som jeg i dag har mottatt. Flott å ha i tillegg til egen gransking av skifter og kirkebøker, pluss det jeg har fått gjennom DIS. Supert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.