Gå til innhold
Arkivverket

[#22489] Etterlyser Ole Hansen Vestby plass g.m. Berte Ingebretsd 28.12.1819 i Rakkestad


Gjest Kjell Hansens
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hansens

Ole Hansen har Bodal som hjemsted ved vielsen. De giftet seg i Rakkestad kirke 28 12 1819. Berte Ingebretsd har Vestby som adr, ved vielsen. Ole er oppgitt til 23 år og Berte 25 år. De var nr.33 som giftet seg i Rakkestad d.å. Forlovere var Even Nielsen Bodal og Christen Evensen, ingen adr. Etterlyser opplysninger om Ole Hansen og hans foreldre. De fikk 5 barn: Ingebret, Hans, Christen, Oleane og Marte Maria. Kan noen hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei her ble det noe galt med lenken. Håper du finner barna selv hvis du prøver deg på Foreldresøk. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Får prøve med en ny lenke, så jeg ser om det går bra denne gangen. Kan hende dette er en av barna i Rakkestad i 1965.Lenke Hvis denne damen passer er det et spor. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Kan dette være sønnen Hans ? Alder passer vel. Lenke Du har dem kan hende selv nå? De andre barna finner jeg ikke passende kandidater til i 1865 tellingen. Heller ikke foreldrene. De kan jo være døde? Nå gir jeg meg for i kveld. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

God morgen, Kjell! Lurer på om ikke din Ole Hansen f. ca 1896, i Rakkestad ,kan befinne seg blant de fire kandidatene i 1801 telling for Rakkestad. Får se om lenken kommer inn nå. Lenke Ha en fortsatt god leting, og en god dag! Hilsen Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei! Jeg gir meg ikke. Finner en dame Bente med etternavn som begynner på Inge, i Trøgstad. Ikke langt unna Vestby.Lenke Se om det kan hjelpe deg. Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du meg igjen Kjell! Etter åLenke ha studert dine papirer, finner jeg Berthe Ingebretsdatter her,Håper det er full klaff denne gangen. Hilsen Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.