Gå til innhold
Arkivverket

[#22582] Ole Amundsen i Bergen - f. ca. 1873 i Løten, Hedmark


Gjest Per Ivar R. Tautra
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Ivar R. Tautra

Kan nokon hjelpa meg med å finna opphavet til handelsmann Ole Amundsen frå Løten? Han vart gift i 1897 i Laksevåg prgj med Anna Sjursen, f. 1873 på Damsgård (Laksevåg, Bergen). I 1900 budde dette paret på Fjellborg i Askøy prgj. Ole var då feitevarehandlar. Ved vigsla var han handelsbetjent. Dei budde sidan i Bergen. Både folketeljinga og kyrkjeboka oppgir Løten som fødestad for Ole og fødeåret 1873. Etter innførsla i kb ved vigsel var far hans husmann Amund Jørgensen. Kan nokon hjelpa meg med fleire opplysningar om opphavet til Ole Amundsen? Kvar i Løten kom han frå, namn på foreldra og deira føde- og dødsår m.v. Det finst kanskje omtale av dei i bygdeboka for Løten? På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar R. Tautra

Tusen takk! Det einaste eg stussar litt over er at Amund Jørgenson på Nystuen var sjølveigande bonde. Etter opplysningane gjevne i kyrkjeboka då Ole Amundsen gifte seg skulle Amund ha vore 'plassmann'. Men kanskje dei skreiv det slik fordi Amund på det dåverande tidspunktet var kårmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.