Gå til innhold
Arkivverket

[#22592] Anders Iversen/Maren Isaksdatter Nesøy


Gjest Håkon Brun
 Del

Recommended Posts

Gjest Håkon Brun

Anders Iversen, f. ca. 1780 i Herøy, og Maren Isaksdatter, datter av Isak Kaal, f. i Dolstad i Vefsn, hadde en sønn, Isak Andersen, f. ca. 1806. Etter mine opplysninger hadde de også en datter, Emmerentse, f. 1815, død 5. mars 1852. Er det noen som vet hvem Isak Kaal var gift med, og er det noen som kjenner noe til Anders Iversens foreldre? Hadde Anders og Maren flere barn? mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Brun

Tusen takk til Odd Brede. Jeg hadde ikke navn på kona til Isak Kaal (Kohl), og nå hare jeg navn på både kone og de fleste barna. Barnebarnet til Isak, Marens datter, var da oppkalt etter sin mormor, Emmerentse. Nå gjenstår Anders Iversen, f. Herøy ca. 1780, som var gift med Maren. Hvem var hans foreldre, og hvor mange barn hadde Maren og Anders i tillegg til Isak, f. 1806, og Emmerentse, f-. 1815. mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.