Gå til innhold
Arkivverket

[#22644] Etterkommere av Hans, Anders og Else Paulsen - Sel


Gjest Tommy Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tommy Paulsen

Søker etterkommere etter min tippeoldefars søsken: LenkeOla Pålson Nesset (skrive Ole Paulsen)f. 03.09.1859, min tippoldefar, har jeg oversikt over alle etterkommere, men har ikke funnet ut noe om etterkommere etter hans søsken. Hans, f. 03.12.1857; Anders, f. 06.01.1863; Else, f. 21.03.1867Kan noen bistå ? På forhånd takk!Mvh Tommy Paulsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Mona Årnes

Hei. Jeg vet om en nålevende som bor i Sel Kommune. Magne Nesset jeg anbefaler deg å kontakte han. Han er sannsynligvis etterkommer av disse. MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Morten Malerbakken

Hei,Jeg har en forholdsvis bra oversikt over forfedrene til Magne Nesset. Familien sitter på Nesset i flere generasjoner bakover, og jeg ser ikke at det er noen koblinger til folket fra Nølien der.Nå er ikke noteringene mine perfekte, og jeg mangler ting på forfedrene til begge bestemødrene hans (stopper med navn på oldeforeldrene), men sånn i utgangspunktet så tror jeg ikke at det er en kobling der.John Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Hei og takk for svar!Kan heller ikke se noen kobling der. Har uansett noen Nesset bla.forfedrene, Se lenke:LenkeKan også nevne at nevnte personer bodde på Sørnesset,husmannsplass under Lågård. Foreldrene (Paul Hansen og Marit Olsdatter Nesset) kjøpte det som selvstendig bruk rett etter at de ble gift 01.11.1857.mvh Tommy Paulsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.