Gå til innhold
Arkivverket

[#22689] Martin Emil Torgersen, f.06.03.1864


Gjest Johan Ludvig Kvamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Martin Emil Torgersen dør på Falkanger i Åsane 21.07.1921. Fødselsdato står ført 06.03.1864, fødested fødselstiftelsen i Bergen. Hvem er foreldre?Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Martin Emil, sønn av skreddersvenn Torger Andreas Johnsen ogpiken Mette Elisabeth Andersen, ble født 6. mars 1864 og døpt 17. mars 1864 i Fødselsstiftelsen. Bopelen (morens rimeligvis) er oppgitt å være 12-14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Ja den er grei Rune, men finner du han gift eller død? Jeg har ikke klart det.Mvh. Johan Ludvig Kvamme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vil tro det er ham som dør i Bergen i 1913.Det stemmer med hva jeg også fant på FamilySearch IGI. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=bedo1912&variabel=0&postnr=7132&fulle=true&spraak=n>Lenke. Ekteskapet til Torger finner du i innlegg nr.5.Han ble nok aldri gift med Martins mor.Og her er han i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Robert Nilsen

Bernt Christian Andersen gifter seg 20/03 1818 i Korskirken med Anne Karine Nilsdtr.Muligens er det han som dør 6/6 1855.Hvor kom han fra og hvem var hans foreldre. Mvh Bent Robert Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.