Gå til innhold
Arkivverket

[#22752] Anders Olsen og Anna Elise Henriksen


Gjest Geir Vatne
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Vatne

Er det noen som kan hjelpe meg med Anders Olsen og Anna Elise Henriksen og deres forfedre. Anna er født 17.12.1884 på Sørøstlandet. Anders er født 10.01.1883. Oppholdt seg i kragerøområdet. Sansynligvis gift rett etter århundreskiftet. Hadde bl.a. en datter som ble født 14.09.1907.håper noen kan sette meg på riktig spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei!Anna Elise ble døpt 22.2.1885 i Bamble. Foreldre Henrik Kittelsen og Anna Mathilde Jonasdatter.Her finner du Anna og foreldrene i 1900 LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Anders kan være den som etter FS ble døpt 27.3.1883 i Sauherrad, Telemark. Foreldre Ole Larsen og Margit Olsdatter.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Vatne

Takk for nyttig informasjon. Jeg er litt usikker på om det er rett Anders, det finnes også en Anders Olsen i 1900 i Hollan. Anders brukte også mellomnavnet 'Paust' noen ganger. For å være sikker må en vel i kirkeboka for å finne giftemålet en gang etter 1900 om denne er tilgjengelig?mvh.geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Her er en familie som kanskje kan være aktuell. Barna har navnet Paust Andersen LenkeAnders er ca 17 år i 1900 og det er ikke umulig at han har flyttet ut.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.