Gå til innhold
Arkivverket

[#22789] Møre og Romsdal, Rindal: Gjertrud Arntsdt., f. 9.9.1830, døpt 3.10


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

Lurer på om noen har tilgang til kirkebøker for Rindal, og kan sjekke denne dåpen jeg har funnet på Family Search, IGI ?Hvem var foreldrene til Gjertrud ? Har bygdebøkene for Rindal, men skulle gjerne hatt et gårdsnavn/plassnavn. IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Norway Search Results | Download | Pedigree-------------------------------------------------------------------------------- GJERTRUE ARNESEN Female -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: 09 SEP 1830 Christening: 03 OCT 1830 Rindal, More Og Romsdal, Norway Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: ARENT INGEBRIGTSEN Family Mother: KARIE OLSDR -------------------------------------------------------------------------------- Messages: Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date. -------------------------------------------------------------------------------- Source Information: Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type: C421633 1819 - 1843 0124994 Film NONE Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Nå har jeg fått svar direkte på dette spørsmålet. Dette til orientering slik at andre gode hjelpere ikke gjør dobbeltarbeid.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Har prøvd å finne ut hvem foreldrene til Gjertrud Arntsdt. er. Da Gjertrud ble konfirmert i Meldal står foreldrene nevnt som Arnt Hongslo og Kari.Nedenfor er de opplysningene jeg fikk om Gjertruds dåp i Rindal:født 9.september 1830 døbt 3.october 1830 i Rindahl navn Gjertrue Arentsdatter Møkkelgaard far dreng Arent Ingebrigtsen Øyen fra Ørkedalen mor pige Karie Olsdatter Møkkelgaard faddere: Tolløv Larsen Møkkelgaard, Lars Johnsen Høiholdt, Gjertrue Erichsd. ibidem og Gjertrue Johnsdatter ibidemEr det noen som vet noe som kan føre meg videre ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.