Gå til innhold
Arkivverket

[#22813] Søk i kirkebøker for Kragerø og Vestre Aker/Kristiania - kan noen hjelpe?


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Hei, jeg har fått god hjelp tidligere med noe av dette, men er ikke helt sikker på at jeg har funnet riktig familie til Karoline Mikkelsdatter før følgende er sjekket:Kirkebok for Kragerø - fødsel og dåp - både for 1827 og 1828. Jeg leter etter hennes komme til denne verden, foreldre og faddere. Jeg tror hun er født 12. desember 1827 - det sier dødsattesten. Tidligere har noen antatt at foreldre er Johan Mikkelsen og Kirstine Aabye.Jeg undres altså om det istedet kan være en Mikkel (istedet for Mikkelsen) som er far til en Karoline i kirkebøkene for Kragerø for 1827 og 1828.Dessuten skulle jeg gjerne ha funnet hennes data i vielsen til Jan Olsen, Langvik, Ladegaardsøen. Siden første barn kom 1850, må vielse ha skjedd i 1848-49-50? Antakelig i Vestre Aker eller Kristiania.Er meget takknemlig for hjelp!Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.