Gå til innhold
Arkivverket

[#22873] Ekteparet Andreas Pedersen og Marie Nielsdatter på Sundaasplads i Skiptvedt 1865


Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei. Jeg søker all mulig informasjon om denne familien: Lenke Det gjelder særlig Andreas Pedersen og hans barn. Mistenker at denne Andreas Pedersen rundt en gang mellom 1865 og 1876 blir ektemann og gift på nytt. Med sin nye kone, Jette Andrine Jensdatter fra Dillingøya, reiser han til Bamble i Telemark og får ytterligere barn der.Kom noen av hans barn i Skiptvedt ha blitt med til Bamble? Eller ble de boende i Østfold? Eller er dette en ren skivebom?All informasjon tas imot med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Går visst fort i svingene så jeg retter opp en liten skrivefeil. Ektemann skal selvfølgelig være Enkemann :)mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Siden ferien er over for mange velger jeg å friske opp i denne etterlysningen. Noen som kan hjelpe?mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.