Gå til innhold
Arkivverket

[#22907] Anna Marie Birgitte Johnsen f. 1869 i Ålesund


Gjest Per Ivar R. Tautra
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Ivar R. Tautra

Hei, Er det nokon som har kyrkjebøker eller anna kjeldemateriale for Ålesund som kan fortelja meg namna på foreldra til Anna Marie Birgitte Johnsen? Ho vart gift i Johanneskirken i Bergen 4. juli 1891 med kjøpmann Gustav Adolph Wichne (han frå Bergen). Kyrkjeboka seier at Anna Marie B var fødd i Ålesund i 1869. Hovudspørsmålet mitt er kva foreldra hennar heitte og kva yrke/stilling dei hadde, men skulle gjerne hatt fødselsdatoen hennar òg.Eg søkte i folketeljinga 1875 for Ålesund, men fann ingen som passa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar R. Tautra

Takk for forsøket. Diverre er det ikkje rett person, men no har eg nettopp klart å finna henne. Anne Marie Birgitte var nemleg ikkje i Ålesund i 1875. Ho voks opp i Bergen - og budde der med familien sin i 1875: LenkeAt faren heitte Torvald, passar bra. Anne Marie Birgitte kalla sjølv eine son sin med namnet Torvald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Slinning

Hei Per Ivar.Anna Marie ble født 02.05.1869 og døpt 06.06.1869 i Ålesund. Foreldre: Bødtker Torval August Johnsen og Bine Magdalen f. Tokle. Kilde: Kirkebøker for Ålesund Hvor Torval kommer fra vet jeg ikke, men Bine's fødselsnavn Tokle kommer sannsynligvis fra Isfjorden i Rauma kommune.Mvh Arnstein Slinning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

- og om en søker videre på Familysearch, med Thorvald og Bina som foreldre, blir svaret at de får fire barn døpt i Ålesund i perioden 1864-69 og tre barn døpt i Bergen 1871-75. Med de forbehold som må tas i forhold til FS som kilde, da.Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar R. Tautra

Hei,Takk begge to for god hjelp!Har sjølv prøvd FS, men fekk ikkje treff der.Faren til AMBJ, Thorvald August Johnsen, var fødd i Bergen i 1843: Lenke Som det går fram av innførsla i kyrkjeboka, var AMB kalla opp etter farmor si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Slinning

Iflg. kirkeboken er datoen for vielsen korrekt.Far til Torvald heter Lars. Torvald var født i Bergen ca. 1843 (21 år ved vielsen) og Bina's far heter Andreas. Bina var født i Molde ca. 1843-44 (19 1/2 år ved vielsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Da svarer Familysearch at Bina Magdalena blir født 11.02.1845 og døpt 25.05.1845 i Molde. Far Andreas Tockle og mor Marta Halvorsdatter (fra Gausdal ref. 1865-tellingen i (7).R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.