Gå til innhold
Arkivverket

[#22922] Fritjof Fransen, født 1893 i Løten. Av omstreiferslekt ?


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Fritjof Fransen var født 1892 eller 1893 i Løten. lenk til familien i 1900-tellingen: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00415&variabel=0&postnr=5189&fulle=true&spraak=n>LenkeHer er en link til Fritjof's far, fredrik Fransen i 1865-tellingen: LenkeFritjof Fransen fikk barn med Maria Vilhelmine Kristiansdatter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Kan dette være Inger Toresdatter i folketellingen 1801 for Trøgstad: LenkeFinnes det etterkommere av disse folkene jeg har skrevet om i temaet så blir jeg meget glad om du tar kontakt! mail til meg på: kasaglar@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Du får prøve igjen Helge! Eller du kan oppgi din adresse, så kan jeg sende mail til deg!!!Takk for tilbakemeldingen Helge.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kai S Gurrik Larsen

Helge Hålåsæter!Det er synd du ikke når meg på min mail, men er du snill å prøver igjen?Det hadde vært fint med noen opplysninger. En gammel dame på 70 år som har denne Fritjof som bestefar. Hun hadde blitt GLAD!!!Ser frem til å få mail fra deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.