Gå til innhold
Arkivverket

[#22991] Myrbostad - Frænen


Gjest Randi Trosdahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Trosdahl

I FT 1900 har jeg funnet Cicelie (født Sidsel) Andersdatter f. 1845 i Ringebu.Hun var gift med Johan Evensen Næs f. 1835 og bodde på Myrbostad husmannsplass.En sønn bodde sammen med foreldrene. Cecilies mor, Marit Andersdatter Skafllot bodde sammen med dem. Jeg har ikke klart å finne dem i FT 1875. Er det noen som vet noe mer om denne familien - hadde de flere barn og hvor er det eventuelt blitt av dem ?Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnus Klausmark

Dette var vel en innflyttet familie siden jeg aldri har hørt noen av navnene som nevnes... Det er ikke 1875-telling for Fræna, men har du lett i 1900-FT da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

For ordens skyld så er fam. her LenkeIflg. Fam.search så giftet Johan og Cicilie seg 22-1-1871 Fræna. Fedre var Even Johnsen og Anders Pedersen.I tillegg til Ragnvald Emil f. 29-11-1890 og døpt 29-12-1890 Fræna har jeg funnet 2 barn:Karoline Berntine f.2-5-1869 og døpt 1-7-1869 Fræna.Anthon Edevart f. 20-5-1872 og døpt 14-7-1872 Fræna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.