Gå til innhold
Arkivverket

[#23003] Utvandra frå Lundøy i Austevoll


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Det var veldig mange som utvandra fra Lundøy i Austevoll i forhold til folketallet. Eg ønsker å prøve å finne kvar det vart av desse:Otte Olai Halvorsen Lunnøy (Lundøy) f. 1863 utvandra 24.05.1888,broren Jakob f. 1867 utvandra 27.03.1886,broren Elling f. 1870 utvandra 24.05.1888 ogbroren Ole f. 1875 utvandra 24.02.1897.Det eg veit er at Ole busette seg i Minnesota (Adams) og tok namnet Lunde som etternamn. Eg veit ganske mykje om Ole sine etterkomarar, men lite om dei andre.Foreldre var Halvor Vinsentsen Rabben og Synneva Nilsdtr. Lunnøy. Vidare ønskjer eg info om:Nils Olsen Lunnøy f. 1861 utvandra til USA 24.05.1888.Gunnhilde Ottesdtr Lunnøy f. 1867 og brorenIngebrigt Olai f. 1873 utvandra i 1891. (Eg veit ikkje kor tid Gunnhilde utvandra)Lars Olai Nilsen Lunnøy f. 1903. Det er mulig at desse som både var i nær slekt med kvarandre og grannar busette seg på same staden i eller omkring Adams i Minnesota?Eg har hatt dette temaet oppe tidlegare jfr. LenkeHåpar at det let seg gjere å finne desse att ein eller annan stad. Eg har vore i kontakt med ein av Ole sine etterkomarar, men eg har bare fått oversikt over hans nærarste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Kanskje dette var for mange spørsmål på ein gong?Men alle desse var i nær slekt med kvarandre. Kanskje dei reiste til same staden. Eg vei at nokre av dei busette seg i Minnesota, men elles veit eg lite om dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ja, det ser ut som om du har funnet den rette.Jeg har søkt i Switchboard og finner to som heter Lunde i Tacoma, men det finnes over 100 i staten Washington med det etternavnet. Siden denne familien har skiftet etternavn til Lunde så er det vel ganske mange med et slikt etternavn. Hvordan finne ut om hvem som er hvem? Er det mulig å finne navn på evn. barn til dette paret (Elling og Bertha)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Census 1910 har ingen Index,så ved søk her må man vite navnet.Man kan bla i Cencus med det er utrolig mye å gå gjennomFant Elling Lund(ikke Lunde) f.1869, 2 WD Tacoma,PierceVed søk på alle 'Lund' kom det også opp B.H. Lund,som jeg antar er Bertha,på samme adresse.Tror jeg ville satse noen kroner på en kopi av Obituaryen til Bertha Lunde,her kan det fremkomme mange opplysningerFant også Elling Halvorson Lunde og Jacob H Lunde i 'Minnesota Naturalization Records Index 1854-1957' County :Mower Det står ikke noen dato/år her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne noe om disse:Nils Olsen Lunnøy f. 1861 utvandra til USA 24.05.1888.Gunnhilde Ottesdtr Lunnøy f. 1867Ingebrigt Olai f. 1873 utvandra i 1891.Det er mulig at desse har teke etternavnet Halvorson/Vinsentsen/Veinzents eller Rabben til etternamn. Halvor Vinsentsen Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ser at eg har vore litt upresis med farsnamna, så her er info om dei som utvandra frå Lundøy. LenkeHåpar på å finne ut kvar dei busette seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Om mulig ønskjer eg også info om:Vincentz Pedersen Ytre Rabben f. 1861 utv. 13.04.1882. Vedk. var i nær slekt med dei som utvandra frå Lundøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Terje Aarland

Eg vil prøve meg på nytt med etterlysing etter dei mange som utvandra frå Lundøy (Lunnøy) i Austevoll (Sund). Kanskje det er best å ta ein person om gangen. Eg takkar for all den hjelpa som de kan gje. Ein liten opplysning kan vere nok til at alle brikker i dette 'uendelige puslespelet' kjem på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.