Gå til innhold
Arkivverket

[#23034] Lars Kjeldsen, Overhalla, Nord-Trøndelag ? født 1772 ?


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Jeg søker etter en som het Lars Kjeldsen. Etter det jeg har funnet ut, så må han være fra Overhalla i Nord-Trøndelag, og født i 1772 ? Denne Lars Kjeldsen var gift med Dorthea Brynjulfsdatter, Malangen, døpt i Ringsaker, 23.06. 1793, død i Selsnes, Malangen i Troms,11.06. 1876. Klarer ikke å finne ut når denne Lars Kjeldsen døde ? På forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Det er en Lars Kjeldsen som blir døpt 13 Sep 1772 i Overhalla, sønn av Kjell Rodum (Kjeld Olsen Rodum og Pernille Pdersdtr Haugum).Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt.D. Hjeltnes

For en tid siden snakket jeg med en etterkommer av Lars Kieldsen og Dorthea Brynildsdatter. Hvis du ønsker kontakt med vedkommende kan du få telefonnummeret av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Til Britt.D. Hjeltnes, Voss. Hei. Joda, jeg vil svært gjerne ha telefonnummer til etterkommere av Lars Kjeldsen og Dorthea Brynjulfsdatter, og sier på forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.