Gå til innhold
Arkivverket

[#23113] Henning Abelseth og Eva Christine Krog


Gjest John H. Aarønes
 Del

Recommended Posts

Gjest John H. Aarønes

Eg søker etter informasjon om Henning Abelseth og Eva Christine Krog. Han var kjøpmann i Molde først på 1800 - tallet og Eva C. ble også kalt 'Mutter Abelseth' - drev pikeskole og losji for skoleelever der også B. Bjørnson bodde.Henning født 28.07.1778 i Fyllingen, Borgund, MR og døde ca. 1839. Foreldre: Christopher Henningsen Abelseth ( 06.09.1751 i Holmedal - 1807 Fyllingen, Borgund, MR.) og Emte Dorothea Olsdatter Honningdal (f 1751)Hening og Eva Christine Krog ble gift eingong mellom 1801 og 1809, veit nokon nærare om tidspunktet for deira giftarmål?Barn:1. Christopher (1809 - 1809)2. Johan Ulrich (1811 - 1880)3. Hans Bloch AbelsethHans Bloch skal visstnok ha vore underoffiser - eg skulle gjerne visst litt meir om ham.Ellers er eg takksam for opplysninger om Henning og Eva Christine og deira etterkomarar.Her er det meste eg har funne om dette temaet.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg tror du skal til Trondhjem mht. Krog og vielsen ( har ikke kirkebøker for annet enn Domkirken der ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Nei, eg meiner at skipperen Hans Block var stefar til Eva Christine. Det som står i Schneider, Oterhals og evt. andre lokallitteratur frå Romsdal må vere feil?Ja, eg og trur vi må til Trondheim for å finne dat for vielse. Henning A. var der i 'lære' før (eller kanskje rett etter at?) han vart skriverkarl hos søskenbarnet (Jacob Møller) til sin far Christopher Henningsen Abelseth.Men eg har diverre ikkje så lett tilgang til kirkebøkene for Trondheim - manglar mikrofilmlesar her i distriktet! Næraste brukbare er i Førde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

På IGI har eg funne: 1) Eva Johansen Krogh, f. ca 1773, foreldre Johan Krogh og Sara Schelderup Tellefsen (også skrive Tellevsen, eg hugsar ikkje kvar)Krogh. (Søk: First Name: Eva, Region: Norway, Province: Sor Trondelag, Film Number: 178104)- Kan dette vere eit spor? 2)Ved søk på IGI, Last Name: Abelseth, Region: Denmark, Batch Number: M218561 finn eg ein Hans Block Abelseth (32 år), gift 27.06.1852, med Anne Johanne Danielsen (36 år), i Garnisons Sogn, København. - Det er kanskje ikkje grunn til å tru at det finst så mange med namnet Hans Block Abelseth, og og at det kan vere svært sannsynleg at dette er Hans Bloch A. fødd i Molde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Takk for god hjelp!Opplyningane om Evas foreldre stemmer med dei opplysningane eg har funne tidlegare frå sekundærkjelder.Informasjonen om Hans Bloch A. var eit fint spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.