Gå til innhold
Arkivverket

[#23160] Karen Marie Jensdtr født i Hedrum ca 1797. Hvem var hun datter av ?


Gjest Liv Kongsvold Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Kongsvold Pettersen

Karen Marie Jensdtr. giftet seg med Jon Sørensen fra Malerød i Kjose i Brunlanes 18. juli 1817 i Hedrum kirke, så jeg tror hun er fra Hedrum. Jeg var på biblioteket og fant vielsen i kirkeboka, men klarte ikke helt å lese hvor hun var fra, tror kanskje at det sto Sættere. Jeg vet det bor en Jens Ambjørnsen på Lysebo og at de har en datter som heter Karen Marie, men er det riktig Karen Marie? Er det noen som vet det? Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexander Lange
Gjest Einar F. Løsnes

Hei, det var ei Karen Marie Jensdatter født ca. 1795 på Setra u. Lysebo, Kvelde. Foreldrene hennes var Jens Ambjørnsen f. ca. 1751 og Ellen Olsdatter f. ca. 1752.Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Kongsvold Pettersen

Takk for hjelpen så langt.Jeg tror kanskje dette er rette Karen Marie. Det er mye som stemmer her. De har også en datter som heter Ellen Marie, som kan være oppkalt etter sin bestemor. Jeg har sett på fadderene til barna, men det er stort sett bare Kjosefolk der, så det er ikke noe å hente der heller. Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.