Gå til innhold
Arkivverket

[#23192] Etterkommere etter Rasmus Erdahl


Gjest Odd Brede
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Brede

Hei!På vegner av en slektning leter jeg etter etterkommere av Rasmus Erdahl - født 1851 i Ålesund - bosatt i Hammerfest i 1900 LenkeFamilien skal også ha oppholdt seg i Talvik.I tillegg til sønnen Erling hadde Rasmus også sønnen Reidar og datteren Jørgine.Dersom noen kjenner etterkommerne av Erling, Reidar eller Jørgine, ville min slektning bli svært takknemlig. Informasjon kan gis her eller til epost odd.brede@c2i.net.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Johansen

Hei. Det var en Jørginius Erdahl bosatt i Talvik. Jeg vil tro han var født rundt 1900, og han hadde slektninger i Hammerfest. Dersom han kan være en aktuell kandidat,kan jeg formidle kontakt med etterkommere av ham. Hilsen Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei Lillian!Min slektning mener at Jørgenius Erdahl må være en aktuell kandidat, og vil derfor svært gjerne komme i kontakt med etterkommere av han.Dersom du har epost, kan du eventuelt gi meg opplysninger på min epostadresse som du finner i innlegg 1.På forhånd takk!Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Johansen

Hei. Slektskap til Rasmus Erdahl er positivt bekreftet. Epost sendt deg med nærmere opplysninger. Hilsen Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei igjen Lillian og takk for informasjon. Epost ser ikke ut til å ha nådd meg - kanskje fordi jeg hadde satt punktum etter net - riktig adresse er odd.brede@c2i.netOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Johansen

Hei. Prøver igjen, men tror jeg brukte riktig epostadr. første gang. Dersom du ikke får eposten denne gang heller, kontakt meg på epostadr. joehoe@online.no Hilsen Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.