Gå til innhold
Arkivverket

[#23200] Johan Paulsen og Ane Johansdatter Herøy


Gjest Åse Lorentzen
 Del

Recommended Posts

Gjest Åse Lorentzen

Interessert i foreldre til ovenfornevnte. Johan var født 1836 Herø Pr. og kona Ane født 1835 Tjøtta Pr. I census 1865 bodde de på Tenden Dammen Herøy. Hvor kan jeg få mere informasjon om en bok skrevet av Gerd Karin Lysholm om Tenna? Mvh Åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

TENNA Gnr. 3 i HERØY Tittel/Title: TENNA Gnr. 3 i HERØY Forfatter/Author: Gerd Karin Lysholm Utgiver/Publisher: Herøy Historielag Utgivelsesår/Year: 1997 Språk/Language: Norsk Kategori/Category: Gårdshistorie Fylke/County: Nordland Innhold/Contents: Tenna Gnr. 3 i Herøy og de som bodde her. Brukerhistorie fra Tenna: Tømmerbakken, Tenden, Tennesset, Tennvalen. 240 sider.History from one farm, Tenna. 240 pages. A lot of details about the people who lived there. Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

FS VRI: Johan Frederik Poulsen f. Jan 9 1836 Herøy. Foreldre: Poul Christophersen og Ingeborg Birgitte Jahnsdatter. Mvh. John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Lorentzen

Takk for hjelpen...jeg fant Ingeborg Johansdatter i 1865 f.t. går ut ifra at det er samme person. Siden du vet alt har du en kontakt hvor jeg kan skaffe meg Lysholm's bok? Mvh Åse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.