Gå til innhold
Arkivverket

[#23245] Oppslag i kirkebok for Sandsvær


Gjest Solveig Sørbø
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Sørbø

Er det noen som kan sjekke en fødselsdato i kirkebok for Sandsvær i 1865 ? Det gjelder fødselsdatoen til Andrine Gulbrandsdatter. Foreldrene er Gulbrand Olsen og Marte Marie Simensdatter. Jeg har heller ikke funnet dødsdatoene til foreldrene. Marthe Marie (f. 1823) levde i 1900, men var da enke. Gulbrand erf. 1821. Håper noen kan hjelpe, da jeg trenger det i forbindelse med et slektsstevne.Solveig Sørbø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Andrine er født 8/2 1865 og døpt 26/3 1865 i Komnes. Faren er da husmann på Tveteie.Sandsværs Bygdebok bind III har opplysninger om familien på side 277 (Ulleberg i Komnes) og side 292 (Tveiten)Gulbrand Olsen kalles der Ristvedt (g.nr 88)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sørbø

Hjertlig takk for disse datoene. Jeg har lånt Sandsværs bygdebøker - så jeg har funnet familien der. Men dersom der skulle være noen som har dødsdatoene for Gulbrand Olsen og Marte Marie Simensdatter ville det være fint. Marte Marie bodde på gården Ånnestad hos sønnen i 1900.Håper noen har opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.