Gå til innhold
Arkivverket

[#23296] Leter etter slekt.


Gjest Sølvi Slyngstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Sølvi Slyngstad

Hei er det noen som kan hjelpe meg ? Alette Listhaug født 10/ 10 1887 ble gift med Conrad frekøy men tok senere navnet Freko. De emigrerte til Canada 27 may 1920. Til calgery, men flyttet senere til Winipeg De hadde en datter Eva som jeg har hørt ble gift med en lege. har dere noen tips til meg hvor jeg kan lete??Er taknemlig for all hjelp, tenkte å finne henne for vi skall ha et slektstevne snart Sølvi Slyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hansen

Hei.Hvis du går inn på DIS-Norges hjemmeside finner du mulighet for etternavnsøk over hele verden. Du kan også søke på Google på Freko og der er det flere linker. Har funnet Conrad og Alette og andre som søker etter dem.Kan sende deg disse sidene hvis du gir meg E-post adressen din.Mvh Kjell Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvi Slyngstad

Tusen takk Kjell for det du sendte. Ser at det er flere som leter etter samme slekt. Dette var vannskelig men jeg gir meg ikke. Hjelp motaest med takk. Sølvi Slyngstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.