Gå til innhold
Arkivverket

[#23306] Foreldrene til Helene Hansdatter, Vangplads


Gjest Una Svamo
 Del

Recommended Posts

Gjest Una Svamo

Jeg leter etter foreldrene til Helen Hansdatter,Vangplads som ble født i 1839 på Slaattet iKråkstad. Hun ble gift 12.mai 1860 med AndersOlsen født i 1837 i Aker, Christiania.De fikk et barn Emil Martin født 6. mars 1861 iKråkstad. Jeg vet heller ikke hvor det ble avhenne og familien. Er det noen som haropplysninger?Med vennlig hilsenUna Svamo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexander Lange

Helene Hansen, døpt 9. mai 1839 i Kråkstad. Foreldre: Hans Olsen og Maria Hansdatter.Kilde: FamilySearch, døpte i Kraakstad 1837-1858. Hun var den eneste Helen/Helene med far Hans, født i 1839 (eller årene rundt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Una Svamo

Ja, det stemmer Carsten. Jeg fant ham med koneog sønn. Men det er hvor det ble av han ogforeldrene, for jeg tror de flyttet fra Kåkstad.Men jeg har ikke funnet dem i folketellingene for1865 eller 1875.Vennlig hilsen Una

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.