Gå til innhold
Arkivverket

[#23366] Råde/Onsøy KB, vielse 1846 av Alf Helmin Nilsen og Inger Andrea Nilsdatter


Gjest M. Grasto
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Grasto

Jeg hadde satt pris på om noen kunne gjøre et oppslag i Råde kirkebok etter vielsen til Alf Helmin Nilsen og Inger Andrea Nilsdatter. I følge 'Gårder og slekter i Råde' skal de være gift i 1846.De flytter senere til Onsøy, og vielsen kan derfor ha foregått der. Imidlertid ville jeg tro at den har foregått i Råde, for at de deretter har flyttet sammen til Onsøy.Rekkefølgen blir derfor Råde, Onsøy.På forhånd takk!Mvh,M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M. Grasto

Takk for det Egil!Allikevel håper jeg noen kan ta en kikk, forhåpentligvis står det litt mer i kirkeboken enn på FS.Først og fremst skulle jeg gjerne hatt Ingers foreldres navn.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei paa deg Magne, prøver FS litt til!Fant 'din' Inger så her.INGER ANDREA NILSEN Event(s): Birth: 03 JUL 1823, Christening: 20 JUL 1823 .. Raade, Ostfold, NorwayParents: Father: NIELS JENSEN Family Mother: GUNNILD MARIA OLSDR.Og nå er det sommer på østlande i hjemlande å! snakes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Niels Jensen og hu Gunnild M. Olsdatter ble viet: Marriage: 29 MAY 1823 Raade, Ostfold ..iflg. FS/IGI. Ser det er minst 4 emner Nils Jens. i Raade 1801... hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M. Grasto

Da var den i boks Egil. Takk skal du ha. Ja, men vi har like bra vær her nede. Vurderer allikevel å ta en svipptur hjemom i morgen.Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

'Vi' må i KB for og finne riktig foreldre til de 'gamle', Magne. Finner 'minst' 5 emner for Gunhild i Råde i FT 1801....hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.