Gå til innhold
Arkivverket

[#23368] Dødsmeldingar Bergen 1900-talet


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg ønskjer å få greie på kva opplysningar som står om desse avlidne personane og ektemakane deira i Bergen, og likeins kven ervingane deira var:* Anders Klausson Egge, fødd i Breim 8.9.1880, død i Bergen 11.7.1957* Sigurd Nicolai Nielsen, fødd på Laksevåg 22.4.1876, død i Bergen 27.1.1960* Einar Andreas Nielsen, fødd på Laksevåg 8.2.1878, død i Bergen 24.6.1933 - eller var det han som døydde i Bergen 7.11.1968??Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anders Klausson Egge, fødd i Breim 8.9.1880, død i Bergen 11.7.1957. Han var enkemann etter Alfrida, død 21. mai 1950, og etterlot seg en datter Solveig i Holland, sønnen Alf K., Paradis og datteren Gunvor, Paradis.Sigurd Nicolai Nielsen, fødd på Laksevåg 22.4.1876, død i Bergen 27.1.1960, var enkemann etter Anna Olava. Han etterlot seg barna Lulli Vognstølen, Brooklyn, Olav Nelson, Port Washington, Hertha Heishink, Illinois, Ragna Nielsen, Bergen, Kaia Nielsen, Bergen, og Ruth Andersen, Bergen.Einar Andreas Nielsen, fødd på Laksevåg 8.2.1878, død i Bergen 24.6.1933, kjøpmann, 55 1/4 år gammel, født Florvåg, etterlot seg enken Birgithe og en datter Erna Skanche Nielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Tilgi meg at jeg 'bryter' meg inn her, men i 1945 var min far og besøkte noen av vår slekt som hette Egge og bodde i Bergen. Var han sønn til den Klaus Egge som var ansatt i Sulithjelma gruver som ingeniør. Vet duYngve ellers Lars om de var eller hadde tilknytning til Veiteberg slekta?Mvh.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.