Gå til innhold
Arkivverket

[#23369] Peder Olai Nielsen (1850) og borni hans på Laksevåg - fødselsdatoar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Olai Nielsen, fødd på Laksevåg 8.8.1850 som son av smed Nils Larsen og kona Serine Christophersdotter, gifte seg på Laksevåg 8.10.1872 med:Kari Olsdotter (Walaker), fødd på Valaker i Solvorn, Hafslo 15.8.1851. Paret flytte i 1886 til Bergen, men hadde før den tid mange born fødde på Laksevåg. Er det mogeleg å få greie på eller stadfesta desse fødselsdatoane?* Petter Christian Nielsen, fødd ?.?.1872* Olaf August Nielsen, fødd 11.5.1874* Sigurd Nicolai Nielsen, fødd 22.4.1876* Einar Andreas Nielsen, fødd 8.2.1878* ?? ?? Nielsen, fødd ?.?.1880, død ???* Ragna Andrea Nielsen, fødd ?.?.1882* Egil Øyvind Nielsen, fødd 8.3.1884* Haakon Ragnvald Nielsen, fødd ?.?.1885Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp eg kan få til å komplettera denne ætterekkja.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det er ikke mye jeg kan hjelpe med i denne omgang Lars, men alle monner drar.Peter Christian var født 28.05.1872 og døpt 18.08.Lille Damsgaard,far kontorist.Olaf August.I avskriften fra kirkeboka for Askøy står fødselsdatoen til 11.04.1874,døpt 05.07.Hospitalkirken og far verkskontorist..Sigurd Nicolai ble døpt 18.08.1876.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

* Einar Andreas Nielsen, fødd 8.2.1878* Alf Frithjof Nielsen, fødd 25.1.1880, død Lenke* Ragna Andrea Nielsen, fødd 4.3.1882* Egil Øyvind Nielsen, fødd 8.3.1884* Haakon Ragnvald Nielsen, fødd 11.12.1885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Yngve for utfyllande opplysningar om denne huslyden. Er det forresten mogeleg å seia nokon om KVAR på Laksevåg Peder Olai Nielsen var fødd?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Far til Peder Olai, Nils Larsen, ser ut til å vera fødd på Oldernes i Laksevåg. Han var gift 2 gonger, med to systre frå Nordre Hetlevik på Askøy: Fyrst Pernille, så Serine (Marie) Christophersdtr. Peder Olai var nr. 3 i 2. ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Nok ein gong hjarteleg takk til Rune og ogso til Bjørn for nyttige opplysningar om denne huslyden. No står det att å spora opp lagnaden til borni etter Peder og Kari... Eg har funne nokre av dei, men har vanskar med Peter Christian, Olaf August og Haakon Ragnvald. Ogso lagnaden til Egil Øyvind er usikker etter 1912. I 1912 er Kari enkje ''Kaia Nielsen'' i Strandgaten i Bergen der ho driv pensjonat.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til deg, Rune, for nye interessante opplysningar. Eg har òg funne dødsfallet til Peder Olai Nielsen i 1892 og likeins huslyden både i 1891, 1900 og 1912 (i sistnemnde var Kaia Nielsen heilt åleine!).Det kan vera verdt å sjekka ut Olaf August Nilsen frå 1964, men eg mistenker han for å høyra til ein annan huslyd...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.