Gå til innhold
Arkivverket

[#23380] Hvor ble Oliane av. ?


Gjest kjell m olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest kjell m olsen

Bustad :Haaland sogn :Bø Gbg. Far Rasmus Nilsen født 1854 Mor Marthe Monsdtr. født 1853 Datter Oliane født 12/03 døpt 11/4 1879 -ID nummer:10992 10992 12Hvor ble Oliane av?Ble hun gift?Fikk hun flere barn?Jeg vet om datter (Hanna) Marie Oline som ble født 22/8 1900.Mvh kjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell m olsen

Takk til Marit R og Rune T for hjelpen, alt dette er nytt for meg.(Hanna) Marie Oline ble født 22. august 1900 i Bø sokn i Manger prestegjeld: 1494 24 22081900 11111900 (Hanna) Marie Oline, Far Dagarb. Unk. Magnus Mikkels. Grimstad af Lindaas, fd. 1879, og Mor Pige Oliana Rasmusd. Vågenæs, fd. 1879. Barnet f. på Vågenæs.Magnus Mikkels. Grimstad af Lindaas, fd. 1879,Hvor ble Magnus Mikkels av ?Giftet han seg ?Fikk han flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Eg foreslår att du låner Bygdebok for Lindås Lygra og Hundvind sokn. Du vill nok finna meir om Magnus Mikkels. Grimstad der og kanskje også om Oliana.Helsing Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Oliane døydde nesten tre mnd. etter barnet vart fødd. Ragnvald vart f. i januar, og både ho og barnet døyr med vel ei vekes mellomrom i april...Du kan sikkert finna meir opplysningar om dette i kyrkjeboka, eg vart litt nysgjerrig på kva som står som dødsårsak, men kanskje det er berre eg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.