Gå til innhold
Arkivverket

[#23394] Ole Hansson Lie (1834-1909) frå Nord-Fron til Minnesota - men kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Hansson Lie vert oppgjeven fødd i Nord-Fron 12.12.1834 av ukjende foreldre. Han skal ha utvandra til Amerika i 1868 og døydde i Jackson Co., MN (Ole H. Lee) 1.11.1909. Han gifte seg 13.10.1870 i Jackson Co., MN med Andrina Thompson (1846-1920) frå Hafslo (Luster) i Sogn.Eg finn ikkje nokon som liknar denne Ole korkje på FamilySearch eller i FT1865, men kanskje einkvan der ute dreg kjensel på denne karen og kan identifisera han?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Dette er folka, ikke sant, Lars: Name Relation Marital Status Gender Race Age Birthplace Occupation Father's Birthplace Mother's Birthplace Ole H. LEE Self M Male W 45 NOR Farmer NOR NOR Anne LEE Wife M Female W 35 NOR Keeping House NOR NOR Mary LEE Dau S Female W 9 MN At School NOR NOR Henry LEE Son S Male W 7 MN At School NOR NOR Anne LEE Dau S Female W 6 MN At School NOR NOR Ida LEE Dau S Female W 3 MN NOR NOR -------------------------------------------------------------------------------- Source Information: Census Place Belmont, Jackson, Minnesota Family History Library Film 1254624 NA Film Number T9-0624 Page Number 486C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

En Ole Hansen ble i følge FamilySearch IGI født 09.12 og døpt 25.12.1834 i Kvam Sogn i Oppland av foreldre Hans Torstensen og Mari Gulbrandsdtr.Jeg ser at Kvam Sogn ligger i Nord-Fron, og der finner du flere gårder med navn Lien.Jeg ser jo i Laila sitt innlegg at første datteren ble døpt Mary.Kanskje det kan være en klandidat å se nærmere på. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Laila og Rune for velretta innlegg.Du, Laila, har funne den rette huslyden, og når me veit at mor til Andrina heitte Anna og eldste dotteri til Andrina og Ole vart døypt Anna Marie, er eg samd med deg, Rune, i at Ole Hansson, som du har funne i Kvam sokn, Nord-Fron er svært sannsynleg!Men, er det mogeleg å finna prov på denne ''linken''? Kvar var Ole i 1865? Kva med utvandringi hans?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er i alle fall moren og broren Torsten m/fam. i 1865.I følge FamilySearch IGI ble Thomas Hansen født i 18181 i Kvam av Hans Torstensen og Mari Gulbrandsdtr.Det er de samme som sto oppført som foreldre til Ole Hansen.Lenke Kanskje det er noen som kan ta en titt i bygdeboken for Nord Fron for å se hve som står om familien der. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Ole født 09.12.1834, døpt i Kvam kirke i Nord-Fron den 25.12.1834.Foreldre: Hans Tostensen og hustru Mari Gulbrandsdtr. Røssumenget. (Plassen Enget under gården Røssum.)Foreldrene ble viet i Kvam kirke den 28.11.1820: ungkar Hans Tostensen Vandet, 26 år, fra Sel, og pike Mari Gulbrandsdtr. Røssummoen 22 år.Tosten, som feilaktig er kalt Thomas i FS, ble altså født før foreldrene giftet seg.Det er sannsynligvis Røssumenget det siktes til der det i ft-1865 står at Tosten Hansen 'I forening med denne Eiendom har han en Plads tilhørende Gaarden Røssum 346 Løb No'.Tilbake til Ole Hansen: I utflyttingslista i kirkeboka for Nord-Fron står Ole Hansen Røssumenget f. 9/12-1834 utflyttet til Nordlandene med oppgitt dato 06.12.1866. Dog har presten bemerket: 'Er for flere Aar siden reist herfra.'Det forklarer jo delvis hvorfor Ole ikke finnes i Nord-Fron i 1865. Jeg finner ham heller ikke andre steder i Norge, f.eks. nordpå, i 1865. Spørsmålet er da om Ole kan ha emigrert fra Nordland til Amerika ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Aud for nye interessante opplysningar om Ole Hansson frå Nord-Fron.Opplysningi om at Ole Hansson skulle vera frå Nord-Fron, meiner eg kjem frå kyrkjebøkene i Jackson Co., MN, so dei burde vera å stola på. So me kan vel seia at ''nettet'' er i ferd med å ''snøra seg'' kring Ole Hansson Røssumenget, men korleis i alle dagar fekk han då namnet LEE i Amerika?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Lars.Til orientering så finnes der en går Lie i Borge i Lofoten i 1865 tellingen.Forklaringer kan jo være at Ole oppholdt seg/arbeidet på en gård med det navnet før han dro over dammen.Står den ingenting om foreldrene/fødested i forbindelse med ekteskapet i 1870? Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg vil i dag gjerne få bringa fram att i ljoset denne saki om opphavet til Ole Hansson Lie frå Nord-Fron.Eg har ikkje noko nytt å bidra med, men spekulerer på om nokon med lokal kunnskap i Gudbrandsdalen er i stand til å stadfesta opphavet til Ole Hansson og eventuelt forklara meg kvifor han nytta namnet Lie i Amerika?Elles er det framleis eit mysterium kva tid han utvandra og kvarifrå? Amerikanske kjelder oppgjev 1868...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.