Gå til innhold
Arkivverket

[#23524] Oppslag - ekteskap i Nannestad, 1839


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei gutter og jenter! Har noen av dere anledning til å se på et ekteskap i 1839 i Nannestad: Fam.search sier følgende: BIRTHE INGELSDR Spouse: HERMAN GUTTORMSEN Family Marriage: 27 JAN 1839 Nannestad, Akershus, NorwayForeløpig er jeg ute etter Birthes fars navn, og evt. hvor i Nannestad hun kommer fra :)På forhånd takk!! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg har alle nett-opplysninger om Berthe, det jeg trenger er oppslaget i kirkeboka for å få hennes fars navn bekreftet.Jeg har også masse bygdebokopplysninger, både i Gjerdrum, Nannestad og Nittedal om henne. Men, hun er ikke født i Gjerdrum, jeg har nemlig alle kirkebøkene her i heimen :)Ellers takk for innspill, Tor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Bjerke

Faren til Birthe Ingelsdr hette Ingel Olsen. Han var gaardmann paa Feviksflaen. Jeg er skyldt med disse menneskene. Ville gjerne høre fra Dem.Bob Bjerke rbjerke@uwc.edu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Bob. Jeg sender deg en e-post!Med dine opplysninger fant jeg også disse i bygdeboka under Fevikflaen.jeg sender deg en e-post. mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.