Gå til innhold
Arkivverket

[#23532] Oppslag- vielse 1900 i Petri kirken, Markus Larsen og Johanne Andreasdatter


Gjest M. Grasto
 Del

Recommended Posts

Gjest M. Grasto

Jeg hadde satt pris på om noen kunne gjort et oppslag i kirkebok gjeldende for Petri kirken, Kristiania.I 1900 skal Ludvig Markus(Marius) Larsen f. 1872, og Johanne Emilie Andreasdatter f. 1870 ha blitt viet i Petri kirken. Begge var fra Skjeberg Prestegjeld.Alle opplysninger fra vielsen mottas med takk.Mvh,Magne Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Holsve

Petrus MINI 7 1898-1900, k. 2/2, s. 33, nr. 74Viet 16. April 1900. 1. gifte for begge. Ludvig Marius Larsen Flyndrevig, Stenhugger, bopæl Skjeberg, født i Skjeberg 1872, konf. i Skjeberg 2.10.1887, hans far: Selveier Lars Syvertsen FlyndrevigogJohanne Emilie Sandbakken, Husholderske, bopæl Grünersgd. 8, født 1870 i Skjeberg, konf.16.10.1886 i Skjeberg, hennes far:Husmand Andreas Johannessen, Sandbakken.Forlovere: Th. Carlsen, Kirkegårdsgd. 13 og J. Jacobsen, Heimdalsgd. 26.Anmærkninger: Bruden hørte hjemme i Pauli S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gunn Huglen

Til Turi Holsve! Jeg tillater å be deg om hjelp til oppslag i den samme MINi nr. 7 Petri kirke for vielser. I tema 23824 søker jeg etter hjelp til å finne ekteskap til min manns forfedre, Jens Peder Dick Jensen og Ragnhild Alexandrine Eriksen. De skulle giftet seg i dette tidsrommet. Beklager at jeg er frekk og bryter inn i en annens tema, men jeg så at du har en mulighet for oppslag her. All hjelp Mottas med takk. Kan prøve med en lenke til mitt spørsmål, hvis det går på vanlig vis. Lenke Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.