Gå til innhold
Arkivverket

[#23543] Død i Florø i 1882


Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

En Lars Olai Simonson dør i Florø av nervefeber i 1882, jeg har registrert 27.12.1882, han er handelsbetjent. Hvor jeg har funnet denne infoen klarer jeg ikke å finne ut i farta. Det var fra tiden før jeg begynte å skrive ned kildene. Jeg lurer på om det er mulig å finne ut noe mer informasjon om denne mannen.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kirkeboken for Kinn sier at 'Ung Handelsbetjent Lars Olai Simonsen', født 1854, døde i Florø 18. desember 1882, og ble gravlagt 21. desember samme år. Under merknader: 'Nervefeber. Havt Læge.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Da er det familien hans du finner her i 1865 Lars.LenkeI følge FamilySearch IGI ble Lars Olai døpt i Eikefjorden 27.12.1854.Foreldrene var Simon Mortensen og Nille Olsdtr.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Takker for hjelpen, da har dere bekreftet det som jeg selv trodde. Men det store spørsmålet mitt blir da. Hadde Lars noen etterkommere? Har ikke klart å finne han i skifteregisteret, for det går vel ikke så langt fram i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.